quarta-feira, 2 de fevereiro de 2011

IKEA fabrics inspire me ::: Os tecidos IKEA inspiram-me

Everytime I think of new projects, I'm immediately drawn to IKEA fabrics. This project I'm currently working on was born out of my need to use an IKEA fabric I fell in love with... You'll probably recognise it :)

Sempre que penso em novos projectos, sou imediatamente atraída para os tecidos IKEA. Este projecto em que estou a trabalhar nasceu pela minha vontade de usar este tecido IKEA pelo qual me apaixonei... Provavelmente reconhecem-no :)


I think I'm making a baby quitl, but I'm not quite sure yet! :) I know it's been challenging because the drawings have completely different sizes, but I'll work something out. Makes me want to have children just so I have the perfect excuse to keep making baby quilts ;)

Acho que estou a fazer um quilt para bebé, mas não tenho a certeza! :) Sei que tem sido um desafio porque os desenhos têm tamanhos completamente diferentes, mas logo arranjo uma solução. Dá-me vontade de ter crianças só para ter a desculpa perfeita para continuar a fazer quilts de bebé :)

0 Great People would like to say:

Enviar um comentário