domingo, 2 de janeiro de 2011

Brand New Year, brand new projects :::: Novo Ano, novos projectos

Hello!
I hope your Year has started in the best possible way. For me, there was a lot of rest and some sewing, of course. I've missed it, seeing as I haven't sewn a stich since ending all the Christmas gifts. I have a lot of new ideas, just not enought time to get them done. 

Olá.
Espero que o vosso Ano tenha começado da melhor forma possível. Para mim, tive muito descanso e um pouco de costura, claro. Já tinha saudades, já que já não cosia um ponto desde que terminei os presentes de Natal. Tenho muitas novas ideias, mas não tenho tempo suficiente para as terminar.


In the meantime, I'm enjoying spending time with my fabric, I am most inspired by colors and patterns and sorrounding myself with fabric does the trick.

What most inspires you?


Entretanto, estou a disfrutar do meu tempo com os meus tecidos, o que mais me inspira são cores e padrões e rodear-me de tecidos surte esse efeito.

E a ti, o que te inspira?



0 Great People would like to say:

Enviar um comentário