sexta-feira, 28 de janeiro de 2011

Today ::: Hoje

Today is a very meaningful day. I am a month away to the day from closing my shop, the business that took over my life for over four years, if you count the grueling preparation. Also I am two months away, to the day also, from turning thirty.
I guess you could say 2011 will be one of my most life changing years, it has already started actually. I am actually looking forward to seeing what lies ahead, waiting for me.
I did not want to pass out on the opportunity to mark this day in my life, in my blog. I am very curious to feel what will be like to read this very same post a year from today for example. What will my life be like? I'm a live in the present kind of girl, but I must admit I am very curious. And a bit scared and anxious, but mostly curious...:)

 
Hoje é um dia com grande significado. Estou a um mês exacto de fechar a minha loja, o negócio que tomou conta da minha vida durante mais de quatro anos, se contarmos com a preparação, que não foi nada fácil. Estou também a dois meses exactos de fazer 30 anos.
 
Acho que se pode dizer que 2011 será um dos anos com maiores mudanças, aliás já começaram. Confesso que estou ansiosa para ver o que se segue, o que está à minha espera.
 
Não quis deixar passar a oportunidade de marcar este dia na minha vida e no meu blog. Estou muito curiosa para saber como será ler este post daqui a um ano por exemplo, como será a minha vida nessa altura? Eu sou do tipo de rapariga que gosta de vivier no presente, mas tenho que admitir que estou muito curiosa. E um pouco assustada e ansiosa, mas sobretudo curiosa...:)

0 Great People would like to say:

Enviar um comentário